یزد- محمدرضا تابش گفت: با توجه به چشم انداز ترسیم شده برای کاهش اتکا به نفت و دغدغه های زیست محیطی، باید در برنامه ریزی ها به دنبال استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر باشیم.

در برنامه ریزی ها باید به دنبال استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر باشیم

به گزارش قدس آنلاین، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی صبح چهارشنبه در جمع مدیران حوزه برق استان یزد با اشاره به برنامه هایی که برای تغییر مسئولیت ها در حوزه برق مطرح شده است، اظهار داشت: استان یزد اکنون از وضعیت مناسبی در تولید و انتقال برق برخوردار است و لازم است ساختار مدیریتی توزیع انرژی در استان حفظ شود.

محمد رضا تابش گفت:  استان یزد با موقعیتی که دارد و دارای روزهای آفتابی بیشتری است برای بهره گیری از منابع جدید با قابلیت تجدیدپذیری همچون انرژی خورشیدی که در کویر از وضعیت خوبی برخوردار است باید با جدیت بیشتری مورد حمایت قرار گیرد.
وی افزود: هر چند منابع نفتی و فسیلی مزیت نسبی کشور قلمداد می گردد اما این منابع در حال تضعیف می باشد و با توجه به چشم انداز ترسیم شده برای کاهش اتکا به نفت و دغدغه های زیست محیطی، باید در برنامه ریزی ها به دنبال استفاده از انرژی های تجدیدپذیر باشیم.

 نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اهمیت تولید انرژی در اقتصاد کشور گفت: ایجاد همگرایی در بخش مدیریت انرژی و حمایت از مشارکت بخش خصوصی می‌تواند شتاب تولید در این عرصه مهم و زیرساختی را افزایش دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.